Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.04.2015 13:30 Publikacja: 07.04.2015 13:30
Aż 82 proc. badanych przez IPSOS w grudniu ubiegłego roku, a więc w niespełna 6 tygodni po rozpoczęciu kampanii wprowadzającej markę Liberty Ubezpieczenia skojarzyło z nią pana Bogusława Wołoszańskiego
Foto: Fotorzepa, Danuta Matloch DM Danuta Matloch
Spółka wykorzystuje w swoich spotach twarz Bogusława Wołoszańskiego. Tym razem występuje on na pokładzie „Latającej Fortecy", legendarnego bombowca B-17.
Ubezpieczyciel nawiązuje do konwencji popularnego programu historycznego „Sensacje XX wieku". Najnowszy spot Liberty Ubezpieczenia rozpoczyna się w samolocie B-17, przelatującym w czasie II Wojny Światowej nad Holandią. Z narracji prowadzonej przez Bogusława Wołoszańskiego wynika, że załoga Latającej Fortecy musiała „zmniejszyć ciężar o połowę, żeby wrócić do bazy". Tymczasem w Liberty „już na starcie", czyli przy zakupie ubezpieczenia, jest lżej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koniec papierowych formalności po kolizji drogowej dla użytkowników aplikacji mObywatel. Od 1 września dzięki mS...
W pierwszej połowie 2025 r. Grupa PZU wypracowała zysk netto wyższy o ponad 32 proc. niż rok wcześniej. Wynik z...
Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek LUX MED oraz LUX MED Investment jednogłośnie zezwoliła na wykonywanie dzi...
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas