Reklama

Bombowiec w reklamie ubezpieczyciela

Liberty Ubezpieczenia chce przekonać kierowców do zakupu swoich pakietów OC i AC.

Publikacja: 07.04.2015 13:30

Aż 82 proc. badanych przez IPSOS w grudniu ubiegłego roku, a więc w niespełna 6 tygodni po rozpoczęc

Aż 82 proc. badanych przez IPSOS w grudniu ubiegłego roku, a więc w niespełna 6 tygodni po rozpoczęciu kampanii wprowadzającej markę Liberty Ubezpieczenia skojarzyło z nią pana Bogusława Wołoszańskiego

Foto: Fotorzepa, Danuta Matloch DM Danuta Matloch

Spółka wykorzystuje w swoich spotach twarz Bogusława Wołoszańskiego. Tym razem występuje on na pokładzie „Latającej Fortecy", legendarnego bombowca B-17.

Ubezpieczyciel nawiązuje do konwencji popularnego programu historycznego „Sensacje XX wieku". Najnowszy spot Liberty Ubezpieczenia rozpoczyna się w samolocie B-17, przelatującym w czasie II Wojny Światowej nad Holandią. Z narracji prowadzonej przez Bogusława Wołoszańskiego wynika, że załoga Latającej Fortecy musiała „zmniejszyć ciężar o połowę, żeby wrócić do bazy". Tymczasem w Liberty „już na starcie", czyli przy zakupie ubezpieczenia, jest lżej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama