Aktualizacja: 16.05.2018 11:28 Publikacja: 16.05.2018 11:22
Foto: Materiały Promocyjne
Johan Lundgren, który z końcem 2017 r. przejął stery w przewoźniku po Carolyn McCall, zamierza w ten sposób zapewnić swej firmie lepszą pozycję, aby mogła konkurować z biurem podróży TUI, gdzie wcześniej pracował, i z Thomasem Cookiem. Zapowiedział ponadto, że skupi się na klientach latających służbowo i wprowadzi nowy program zatrzymywania klientów. Uważa, że ta strategia pozwoli mu zwiększyć wypłaty dla akcjonariuszy.
EasyJet wypracował w I półroczu (do 31 marca) zysk brutto w wysokości 8 mln funtów (9,1 mln euro) po stracie 212 mln rok wcześniej, z wyłączeniem kosztów przygotowania działalności na lotnisku Berlin-Tegel w 2017 roku. Skorzystał na zmniejszeniu mocy przewozowych na rynku po bankructwie brytyjskich Monarch Airlines i po wprowadzeniu w Alitalii zarządu komisarycznego. Linia zwiększyła przewozy pasażerów o 3 procent, do 36,8 miliona, w tym 700 tysięcy zabrała z Tegel, skąd lata od styczna. Obroty wzrosły o 19,5 procent, do 2,2 mld funtów, a przychód na fotel o 10,9 proc. ent, 54,1 funta.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas