Aktualizacja: 16.05.2018 11:28 Publikacja: 16.05.2018 11:22
Foto: Materiały Promocyjne
Johan Lundgren, który z końcem 2017 r. przejął stery w przewoźniku po Carolyn McCall, zamierza w ten sposób zapewnić swej firmie lepszą pozycję, aby mogła konkurować z biurem podróży TUI, gdzie wcześniej pracował, i z Thomasem Cookiem. Zapowiedział ponadto, że skupi się na klientach latających służbowo i wprowadzi nowy program zatrzymywania klientów. Uważa, że ta strategia pozwoli mu zwiększyć wypłaty dla akcjonariuszy.
EasyJet wypracował w I półroczu (do 31 marca) zysk brutto w wysokości 8 mln funtów (9,1 mln euro) po stracie 212 mln rok wcześniej, z wyłączeniem kosztów przygotowania działalności na lotnisku Berlin-Tegel w 2017 roku. Skorzystał na zmniejszeniu mocy przewozowych na rynku po bankructwie brytyjskich Monarch Airlines i po wprowadzeniu w Alitalii zarządu komisarycznego. Linia zwiększyła przewozy pasażerów o 3 procent, do 36,8 miliona, w tym 700 tysięcy zabrała z Tegel, skąd lata od styczna. Obroty wzrosły o 19,5 procent, do 2,2 mld funtów, a przychód na fotel o 10,9 proc. ent, 54,1 funta.
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas