Aktualizacja: 30.11.2018 16:00 Publikacja: 30.11.2018 16:00
Jako jeden z przykładów wymienił zakup 60 zespołów trakcyjnych, które jeżdżą na głównych trasach. Ale podkreślił także konieczność zakupu nowych wagonów, ponieważ, jak wskazał, to z nich składa się zdecydowana większość, ok. 70 proc., pociągów Intercity.
- Nasza strategia taborowa zakłada, żeby do 2023 roku mieć ok. 80 proc. już zmodernizowanego taboru czy nowego taboru - mówił Marek Chraniuk.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas