Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.12.2018 12:47 Publikacja: 18.12.2018 12:42
Foto: AFP
Z dotychczasowych informacji przewoźnika wynika, że w sezonie letnim (zaczyna się w końcu marca i kończy w październiku) Ryanair zaoferuje w Polsce prawie 220 kierunków i planuje przewiezienie 13 mln pasażerów. W rozkładzie letnim irlandzkiej linii 16 kierunków jest nowych. Chodzi o Barcelonę (dotychczas była to oddalona o ponad 100 km Barcelona-Girona), Berlin Tegel, Bari, Bordeaux, Cork,Glasgow, Hamburg, Katania, Kopenhaga, Kraków, Marsylia, Rimini, Szczecin, Sztokholm, Saloniki i właśnie ogłoszony Zadar). To umocni irlandzką linię na pozycji lidera największych przewoźników w Polsce. Dla porównania LOT w tej chwili oferuje 105 kierunków, chociaż wiadomo, że polska linia nie podała jeszcze wszystkich przyszłorocznych nowości (np. nadal czekamy na ogłoszenie lotów do Delhi). LOT planuje przewiezienie w tym roku 8,8 mln pasażerów. Tyle że w przypadku oferty LOTu, większość kierunków to stała oferta w siatce przewoźnika, a na zimę, czyli w sezonowym dołku, liczba rejsów się zmniejsza.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas