Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 23.06.2019 11:51 Publikacja: 23.06.2019 11:51
Airbus SE A350-1000 XWB
Foto: Bloomberg
Airbus SE A330neo nad logiem Boeinga
Foto: Bloomberg
Airbus SE A330neo
Foto: Bloomberg
Falcon 8X
Foto: Bloomberg
Foto: Bloomberg
Salon lotniczy w Paryżu
Foto: Bloomberg
W cieniu gigantów pozostał Embraer, który wkrótce zmieni się w Boeing Brazil po przejęciu przez Amerykanów cywilnej części brazylijskiego producenta
Foto: Bloomberg
Boeing Co. 787-9
Foto: Bloomberg
Światowa wystawa lotnicza kończy się 23 czerwca. Podczas jej trwania Airbus robił wszystko, żeby zebrać jak najwięcej zamówień. Boeing skupił się natomiast na przekonywaniu kogo tylko się dało, że B737 MAX, to bezpieczny samolot. I, że w tej chwili ta właśnie maszyna jest najważniejsza w ich portfelu zamówień. Czy im się udało? Częściowo tak, kiedy prezes International Airlines Group (IAG), Willie Walsh, który sam jest pilotem powiedział, że jest gotów już teraz wsiąść do tej maszyny. Na wsparcie tych słów zamówił dla IAG 200 MAX.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Brak zatwierdzonego budżetu w USA i tzw. zamknięcie rządu oznacza poważne zakłócenia lotów. Brakuje kontrolerów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas