Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2020 14:43 Publikacja: 12.06.2020 14:30
Foto: Bloomberg
- Czekamy na MAX-y; nadal wierzymy, że ten samolot zmieni rynek - podkreślił Michał Kaczmarzyk, prezes polskich czarterowych linii lotniczych Buzz (dawniej Ryanair Sun), które należą do grupy Ryanair.
Samoloty B737 MAX wciąż znajdują się w naprawie po dwóch katastrofach lotniczych i nie wiadomo jeszcze, kiedy wrócą do użytku. Ostatnie pogłoski mówiły o możliwości ich powrotu najwcześniej w sierpniu 2020 roku. Jeśli tak się stanie, Buzz zamierza jak najszybciej wcielić je do swojej floty.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas