Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon chce być jak Uber

Amerykański gigant handlu internetowego może wywrócić do góry nogami dotychczasowy sposób myślenia o usługach logistycznych.

Aktualizacja: 18.06.2015 09:43 Publikacja: 18.06.2015 09:37

Amazon chce być jak Uber

Foto: Bloomberg

Firma, szukając sposobu na zdobycie przewagi nad konkurentami branży e-commerce i ograniczenia kosztów logistycznych, zamierza wprowadzić nowy standard w kurierce. Jak podaje „Wall Street Journal" potentat przygotowuje się do wdrożenia rozwiązań na wzór Ubera. Chce wdrożyć aplikację, dzięki której każdy będzie mógł wziąć zlecenie na dostarczenie paczki. Dostawa przez tzw. zwykłych ludzi, a nie zawodowych kurierów, ma być szybsza, a przede wszystkim tańsza. Dostawca przesyłki będzie wykonywał bowiem usługę – naturalnie za opłatą – przy okazji, jadąc np. z pracy do domu, o ile odbiorca będzie oczekiwał gdzieś po drodze.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
FAA ostrzega linie lotnicze przed ryzykiem lotów nad Wenezuelą
Transport
Dubai Air Show. Pokaz arabskiej siły, indyjska tragedia i rosyjska porażka
Transport
Pekin uderza w import aut do Rosji
Transport
Są chętni na portugalską linię TAP. Wciąż trwa dochodzenie w aferze korupcyjnej
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Transport
Europejskie linie chcą latać do Azji tak jak Chińczycy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama