Aktualizacja: 18.06.2015 09:43 Publikacja: 18.06.2015 09:37
Foto: Bloomberg
Firma, szukając sposobu na zdobycie przewagi nad konkurentami branży e-commerce i ograniczenia kosztów logistycznych, zamierza wprowadzić nowy standard w kurierce. Jak podaje „Wall Street Journal" potentat przygotowuje się do wdrożenia rozwiązań na wzór Ubera. Chce wdrożyć aplikację, dzięki której każdy będzie mógł wziąć zlecenie na dostarczenie paczki. Dostawa przez tzw. zwykłych ludzi, a nie zawodowych kurierów, ma być szybsza, a przede wszystkim tańsza. Dostawca przesyłki będzie wykonywał bowiem usługę – naturalnie za opłatą – przy okazji, jadąc np. z pracy do domu, o ile odbiorca będzie oczekiwał gdzieś po drodze.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas