Reklama

Amazon chce być jak Uber

Amerykański gigant handlu internetowego może wywrócić do góry nogami dotychczasowy sposób myślenia o usługach logistycznych.

Aktualizacja: 18.06.2015 09:43 Publikacja: 18.06.2015 09:37

Amazon chce być jak Uber

Foto: Bloomberg

Firma, szukając sposobu na zdobycie przewagi nad konkurentami branży e-commerce i ograniczenia kosztów logistycznych, zamierza wprowadzić nowy standard w kurierce. Jak podaje „Wall Street Journal" potentat przygotowuje się do wdrożenia rozwiązań na wzór Ubera. Chce wdrożyć aplikację, dzięki której każdy będzie mógł wziąć zlecenie na dostarczenie paczki. Dostawa przez tzw. zwykłych ludzi, a nie zawodowych kurierów, ma być szybsza, a przede wszystkim tańsza. Dostawca przesyłki będzie wykonywał bowiem usługę – naturalnie za opłatą – przy okazji, jadąc np. z pracy do domu, o ile odbiorca będzie oczekiwał gdzieś po drodze.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama