Reklama

PKP Cargo ma nową strategię

Do 2020 r. grupa chce o 33 proc. zwiększyć pracę przewozową. Cel ten zamierza zrealizować m.in. poprzez rozwój na rynkach zagranicznych i wzrost przewozu kontenerów.

Publikacja: 28.10.2015 08:57

PKP Cargo ma nową strategię

Foto: Fotorzepa, Bartek Jankowski

PKP Cargo ogłosiło strategię na lata 2016-2020. Jej głównymi celami są: utrzymanie pozycji lidera na rynku krajowych przewozów kolejowych, kompleksowa obsługa międzynarodowego ruchu towarowego przez Polskę i zdobycie pozycji wiodącego operatora intermodalnego w Europie Środkowo-Wschodniej. W efekcie grupa duży nacisk położy na rozwój usług międzynarodowych i poszerzanie oferty o produkty umożliwiające obsługę całego łańcucha logistycznego. Zarząd będzie inwestował zwłaszcza w usługi intermodalne, najszybciej rosnącą część rynku kolejowych przewozów towarowych. Uzupełnieniem oferty będą przewozy drogowe realizowane na tzw. ostatniej mili.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Minister infrastruktury Dariusz Klimczak: PKP Intercity przywróci połączenia do 14 miast
Transport
Polska zamknęła granicę. Chińskie towary popłyną przez rosyjską Arktykę
Transport
Pokłosie zamówienia LOT-u. Airbus podwoi zatrudnienie w Polsce
Transport
PKP Cargo musi szukać zleceń i oszczędności
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Reklama
Reklama