PKP Cargo ma nową strategię

Do 2020 r. grupa chce o 33 proc. zwiększyć pracę przewozową. Cel ten zamierza zrealizować m.in. poprzez rozwój na rynkach zagranicznych i wzrost przewozu kontenerów.

Publikacja: 28.10.2015 08:57

PKP Cargo ma nową strategię

Foto: Fotorzepa, Bartek Jankowski

PKP Cargo ogłosiło strategię na lata 2016-2020. Jej głównymi celami są: utrzymanie pozycji lidera na rynku krajowych przewozów kolejowych, kompleksowa obsługa międzynarodowego ruchu towarowego przez Polskę i zdobycie pozycji wiodącego operatora intermodalnego w Europie Środkowo-Wschodniej. W efekcie grupa duży nacisk położy na rozwój usług międzynarodowych i poszerzanie oferty o produkty umożliwiające obsługę całego łańcucha logistycznego. Zarząd będzie inwestował zwłaszcza w usługi intermodalne, najszybciej rosnącą część rynku kolejowych przewozów towarowych. Uzupełnieniem oferty będą przewozy drogowe realizowane na tzw. ostatniej mili.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Transport
Pilot wywołał pożar w samolocie British Airways, bo pomylił lewą rękę z prawą
Transport
Wojna lotnicza? Bruksela grozi cłami Boeingowi
Transport
Uber ma kłopoty. Wyniki rozczarowały, najniższy wzrost od czasów pandemii
Transport
Donald Trump nie da pieniędzy na szybką kolej w Kalifornii
Transport
Konflikt Indii z Pakistanem. Mnóstwo lotów odwołanych bądź wydłużonych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem