Reklama
Rozwiń
Reklama

PKP Cargo ma nową strategię

Do 2020 r. grupa chce o 33 proc. zwiększyć pracę przewozową. Cel ten zamierza zrealizować m.in. poprzez rozwój na rynkach zagranicznych i wzrost przewozu kontenerów.

Publikacja: 28.10.2015 08:57

PKP Cargo ma nową strategię

Foto: Fotorzepa, Bartek Jankowski

PKP Cargo ogłosiło strategię na lata 2016-2020. Jej głównymi celami są: utrzymanie pozycji lidera na rynku krajowych przewozów kolejowych, kompleksowa obsługa międzynarodowego ruchu towarowego przez Polskę i zdobycie pozycji wiodącego operatora intermodalnego w Europie Środkowo-Wschodniej. W efekcie grupa duży nacisk położy na rozwój usług międzynarodowych i poszerzanie oferty o produkty umożliwiające obsługę całego łańcucha logistycznego. Zarząd będzie inwestował zwłaszcza w usługi intermodalne, najszybciej rosnącą część rynku kolejowych przewozów towarowych. Uzupełnieniem oferty będą przewozy drogowe realizowane na tzw. ostatniej mili.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Reklama
Reklama