Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.05.2016 09:22 Publikacja: 30.04.2016 16:40
Carsten Spohr, prezes Lufthansy
Foto: Bloomberg
Lufthansa chce wzmocnić marki Swissa i Austrian Airlines i w ten sposób stworzyć grupę przewoźników, mogącą z jednej strony konkurować ofertą z liniami arabskimi, a z drugiej skupienia wokół Eurowingsa przewoźników o modelu niskokosztowym i w ten sposób stawienia czoła Ryanairowi i easyJetowi oraz szybko rosnącemu Wizz Airowi.
Dlatego Niemcy zdecydowali się na przejęcie Brussels Airlines, przewoźnika, w którym już mieli 45 procent udziałów. Belgijska linia mocno ucierpiała z powodu ataków terrorystycznych na lotnisku Zaventem w Brukseli. Każdy dzień, a przerwa w lotach trwała 10 dni, kosztował ją 7 mln euro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas