Aktualizacja: 28.06.2016 17:36 Publikacja: 28.06.2016 17:36
Powrót Iranu na rynki międzynarodowe po dekadach izolacji z powodu sankcji jest największą okazją gospodarczą w wielu dziedzinach po zniesieniu tych sankcji. Chęć kupna samolotów, także tych największych, potwierdziła się, gdy Teheran ogłosił w styczniu o zamówieniu 118 samolotów Airbusa o wartości 27 mld dolarów.
Obecność superjumbo w tym pakiecie uznano za symbol poprawy stosunków Iranu z Zachodem i zwiastun zamiarów Teheranu podjęcia rywalizacji z krajami znad Zatoki Arabskiej, które mają dużo superjumbo w użyciu. Była też miłą niespodzianką dla Airbusa, któremu trudno sprzedaje się te największe maszyny.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas