Aktualizacja: 14.11.2016 12:10 Publikacja: 14.11.2016 12:10
Foto: Bloomberg
Emirates mają dzisiaj 247 maszyn, wszystkie dalekiego zasięgu i np. połączenie Dubaj - Dauha (stolica Kataru) obsługiwane jest przez airbusa 380, choć te miasta dzieli zaledwie 378 kilometrów. Tim Clark, prezes dubajskiej linii zapowiada, że jest gotów dokupić więcej takich maszyn, pod warunkiem, że airbus je zmodernizuje.
W tym roku Emirates zrezygnowały z 18 samolotów A330, które należą chyba do najmniej udanych modeli Airbusa oraz pięciu mało ekonomicznych A340. Średni wiek maszyn, które już nie będą eksploatowane, to 16,5 roku. Dzięki tej wymianie linia posiada dzisiaj jedną z najmłodszych flot świata ze średnim wiekiem 5,2 roku.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas