Aktualizacja: 06.01.2017 17:22 Publikacja: 06.01.2017 15:46
Foto: Bloomberg
Na lotnisku we Frankfurcie przynajmniej połowa samolotów parkuje na odległych od terminali pozycjach, ponieważ albo nie ma dla nich miejsc przy rękawach pasażerskich, bądź też linie oszczędzają na tym udogodnieniu. Do budynku lotniska pasażerowie dowożeni są więc autobusami, które poruszają się po ściśle wyznaczonych drogach, ale najczęściej robią to z dużą prędkością, nawet wówczas gdy podjeżdżają już pod same budynki.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas