Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2025 22:22 Publikacja: 29.12.2021 22:40
Foto: Bloomberg
SNCF używała dotychczas do walki z zarastaniem torów 35-38 ton glifozatu rocznie, niemal 0,4 proc. całości tego środka we Francji. Matthieu Chabanel, dyrektor generalny działu SNCF Réseaux odpowiedzialnego za utrzymanie infrastruktury, oświadczył agencji AFP, że zgodnie z podjętymi zobowiązaniami kolej nie będzie stosować glifozatu w 2022 r. — odnotował dziennik „La Tribune” SNCF zobowiązała się początkowo do rezygnacji z tego preparatu w 2021 r., dostosowując się do zapowiedzi prezydenta Emmanuela Macrona z listopada 2017 o wprowadzeniu za 3 lata zakazu używania glifozatu.
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Największe zakłócenia lotów są odczuwalne w połączeniach wewnątrz Bliskiego Wschodu. Przestrzeń powietrzna nad I...
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas