Aktualizacja: 14.05.2025 05:32 Publikacja: 23.12.2021 18:46
Foto: Bloomberg
Z pierwszych ustaleń śledztwa podjętego w 2021 r. wynika, że firma Manufacturing Process Specification (MPS) z Brindisi albo jej poprzedniczka, która zbankrutowała Processi Speciali produkowały wadliwe części w latach 2016-21. Podejrzane elementy tytanowe zamontowano w kadłubach 35 dreamlinerów. W raporcie dodano, że produkcja była też przeznaczona do modelu cargo B767, który teraz stanowi podstawę samolotów-cystern KC-46 dla lotnictwa wojskowego USA - pisze Reuter. Śledztwo ma ustalić, czy MPS albo jej poprzedniczka produkowała wadliwe komponenty, które mogły zagrozić bezpieczeństwu w powietrzu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas