Reklama

Sypią się plany dużych inwestycji w tory i drogi

W przetargach na modernizację linii kolejowych nie ma już ofert zbliżonych do kosztorysu inwestora. Wykonawcy coraz częściej wyceniają prace przynajmniej dwa razy drożej.

Aktualizacja: 19.10.2018 12:02 Publikacja: 18.10.2018 21:00

Sypią się plany dużych inwestycji w tory i drogi

Foto: Adobe Stock

Z powodu rosnących kosztów z podpisania umowy na wartą blisko 700 mln zł budowę 24 km autostrady A1 pomiędzy Bełchatowem a Kamieńskiem zrezygnowało konsorcjum firm z grupy Mirbud. To już kolejny taki przypadek w ostatnich tygodniach. W zeszłym miesiącu z zawarcia kontraktu na budowę fragmentu ekspresówki S14 po zachodniej stronie Łodzi zrezygnowała Eurovia.

Czytaj także: Rosną problemy z budową dróg

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Transport
Rośnie konkurencja na rynku kolejowym
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Wojna handlowa USA-Chiny: Donald Trump bierze się za lotnictwo
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama