Aktualizacja: 13.03.2019 18:03 Publikacja: 13.03.2019 17:41
Foto: materiały prasowe
Lufthansa zgodziła się też odsprzedać Airbusowi w latach 2022-2023 sześć z 14 superjumbo A380 ze względów ekonomicznych. Airbus będzie je produkował jeszcze tylko do 2012 roku, bo nie ma na nie zamówień.
Nowe samoloty będą dostarczane przewoźnikowi od końca 2022 do 2027 roku. Niemcy nie ujawnili ceny, jaką uzgodnili z producentami, ale podali, że dostali duże rabaty. Wartość tych maszyn w cenach katalogowych wynosi 12,1 mld dolarów. "Poza ceną, decydującym czynnikiem mającym wpływ na naszą decyzję, było to, że nowoczesne maszyny emitują dużo mniej dwutlenku węgla" - wyjaśnił w komunikacie prezes Carsten Spohr.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas