Reklama

Kolej szykuje nową ofertę w Intercity

Będzie nowy system sprzedaży biletów na pociągi dalekobieżne. W pustych wagonach ma być taniej.

Publikacja: 16.02.2015 21:00

Jakub Karnowski, prezes PKP

Jakub Karnowski, prezes PKP

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski

W końcu lutego ruszy kampania produktowa pokazująca ofertę Intercity, w tym nowy cennik. Ma wraz z trwającą kampanią wizerunkową zachęcać do korzystania z kolei.

Polskie Koleje Państwowe chcą w ten sposób odzyskać pasażerów. – To moment, w którym musimy  zawalczyć o tych, którzy dawno zapomnieli, że można wsiąść do pociągu – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Transport
Strajk w Air Canada uziemił już setki samolotów. Może potrwać trzy doby
Transport
Największy armator Rosji tonie. To on stworzył flotę cieni
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama