Reklama

Kolej szykuje nową ofertę w Intercity

Będzie nowy system sprzedaży biletów na pociągi dalekobieżne. W pustych wagonach ma być taniej.

Publikacja: 16.02.2015 21:00

Jakub Karnowski, prezes PKP

Jakub Karnowski, prezes PKP

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski

W końcu lutego ruszy kampania produktowa pokazująca ofertę Intercity, w tym nowy cennik. Ma wraz z trwającą kampanią wizerunkową zachęcać do korzystania z kolei.

Polskie Koleje Państwowe chcą w ten sposób odzyskać pasażerów. – To moment, w którym musimy  zawalczyć o tych, którzy dawno zapomnieli, że można wsiąść do pociągu – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Lotnisko w Gdańsku nie chciało chińskich skanerów bagażu. Jest wyrok w sprawie
Transport
Premier Donald Tusk: To już nie pilnowanie łąki. Co zrobiono w Porcie Polska?
Transport
Jak PPL będzie finansował CPK. Docelowo udziały wzrosną z 49 do 100 proc.
Transport
Premier Tusk ogłasza nową nazwę CPK. Teraz lotnisko w Baranowie to „Port Polska”
Transport
Brama lotnicza do Europy Środkowej niepotrzebna. Przeszkodziło CPK?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama