Reklama
Rozwiń

Kolej szykuje nową ofertę w Intercity

Będzie nowy system sprzedaży biletów na pociągi dalekobieżne. W pustych wagonach ma być taniej.

Publikacja: 16.02.2015 21:00

Jakub Karnowski, prezes PKP

Jakub Karnowski, prezes PKP

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski

W końcu lutego ruszy kampania produktowa pokazująca ofertę Intercity, w tym nowy cennik. Ma wraz z trwającą kampanią wizerunkową zachęcać do korzystania z kolei.

Polskie Koleje Państwowe chcą w ten sposób odzyskać pasażerów. – To moment, w którym musimy  zawalczyć o tych, którzy dawno zapomnieli, że można wsiąść do pociągu – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
United Airlines znów będzie latać do Izraela. Europejskie linie jeszcze czekają
Transport
Ukraina wjedzie do Polski na europejskich torach
Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS