Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolej szykuje nową ofertę w Intercity

Będzie nowy system sprzedaży biletów na pociągi dalekobieżne. W pustych wagonach ma być taniej.

Publikacja: 16.02.2015 21:00

Jakub Karnowski, prezes PKP

Jakub Karnowski, prezes PKP

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski

W końcu lutego ruszy kampania produktowa pokazująca ofertę Intercity, w tym nowy cennik. Ma wraz z trwającą kampanią wizerunkową zachęcać do korzystania z kolei.

Polskie Koleje Państwowe chcą w ten sposób odzyskać pasażerów. – To moment, w którym musimy  zawalczyć o tych, którzy dawno zapomnieli, że można wsiąść do pociągu – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Rośnie konkurencja na rynku kolejowym
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Transport
Wojna handlowa USA-Chiny: Donald Trump bierze się za lotnictwo
Transport
Unijny zakaz sprzedaży aut spalinowych do poprawki
Transport
PKP Intercity zapowiada więcej pociągów i krótsze czasy przejazdów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Wizz Air rozpycha się na polskim rynku. Nowe samoloty nowe kierunki
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama