Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 16.02.2015 21:00 Publikacja: 16.02.2015 21:00
Jakub Karnowski, prezes PKP
Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski
W końcu lutego ruszy kampania produktowa pokazująca ofertę Intercity, w tym nowy cennik. Ma wraz z trwającą kampanią wizerunkową zachęcać do korzystania z kolei.
Polskie Koleje Państwowe chcą w ten sposób odzyskać pasażerów. – To moment, w którym musimy zawalczyć o tych, którzy dawno zapomnieli, że można wsiąść do pociągu – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas