Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.02.2015 21:00 Publikacja: 16.02.2015 21:00
Jakub Karnowski, prezes PKP
Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski TJ Tomasz Jodłowski
W końcu lutego ruszy kampania produktowa pokazująca ofertę Intercity, w tym nowy cennik. Ma wraz z trwającą kampanią wizerunkową zachęcać do korzystania z kolei.
Polskie Koleje Państwowe chcą w ten sposób odzyskać pasażerów. – To moment, w którym musimy zawalczyć o tych, którzy dawno zapomnieli, że można wsiąść do pociągu – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas