Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2015 08:06 Publikacja: 21.06.2015 22:00
Lada dzień zapadną decyzje, które mogą wpłynąć na tempo budowy południowej obwodnicy Warszawy (POW). W środę Krajowa Izba Odwoławcza będzie rozpatrywać odwołania siedmiu firm od wyników przetargów na budowę wszystkich trzech odcinków trasy. Jeśli je uwzględni, realizacja inwestycji pewnie się przedłuży. Samo postępowanie odwoławcze może trwać do trzech miesięcy.
Cała inwestycja – budowa obwodnicy w ciągu drogi ekspresowej S2 pomiędzy węzłami Puławska i Lubelska – została podzielona na trzy odcinki. Pierwszy o długości ok. 4,6 km przebiega od węzła Puławska do węzła Przyczółkowa z budową tunelu pod Ursynowem. Ma go budować włoskie Astaldi. Drugi o długości ok. 6,45 km to fragment trasy do węzła Wał Miedzeszyński wraz z mostem przez Wisłę. Przetarg wygrało konsorcjum z tureckim Gulermakiem. Ostatni kawałek o długości ok. 7,45 km do węzła Lubelska z budową estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym przypadł firmie Warbud.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas