Aktualizacja: 06.08.2015 22:00 Publikacja: 06.08.2015 22:00
Trwa spór, czy budując autostrady i ekspresówki z betonu, zaoszczędzimy 500 mln zł, czy raczej dopłacimy 710 mln zł.
Foto: Fotorzepa/Łukasz Solski
W planie budowy dróg znacznie częściej niż do tej pory będzie się stosować nawierzchnię betonową. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) chce, by w tej technologii powstało ponad 800 km szybkich tras. Ich zaletą ma być większa wytrzymałość i niższe koszty eksploatacji. Tymczasem firmy wykonujące nawierzchnie asfaltowe przekonują, że będzie odwrotnie: to asfalt ma być bardziej opłacalny, a plany zwiększenia stosowania betonu mogą doprowadzić do problemów z jakością i terminowością inwestycji.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas