Aktualizacja: 30.01.2016 09:14 Publikacja: 30.01.2016 09:14
Foto: Fotorzepa, Piotr Kowalczyk PKow Piotr Kowalczyk
To część inwestycji związanej z modernizacją transeuropejskiej linii kolejowej E75 Rail Baltica biegnącej od Warszawy poprzez Białystok w kierunki Rygi i Tallina. Nowy system zapewni płynny i bezpieczny ruch pociągów w połączeniach aglomeracyjnych jeżdżących od Rembertowa do Zielonki i Sulejówka, a także w połączeniach dalekobieżnych do Białegostoku.
Zmiana systemu sterowania sprawi, że przejazd pociągów od strony Zielonki (Białystok) i Mińska Mazowieckiego (Siedlce) będzie się odbywał równocześnie, co obecnie było niemożliwe. Wymagało to szczegółowego planowania, a w przypadku opóźnienia jednego składu powodowało więcej utrudnień. Teraz pociągi nie będą musiały zatrzymywać się, aby przepuścić drugi skład z innego kierunku.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas