Aktualizacja: 05.04.2016 14:55 Publikacja: 05.04.2016 11:00
Foto: Rzeczpospolita
Taksówkarze protestują przeciwko UBER-owi i coraz częściej nie są to protesty pokojowe. Dlaczego tak jest?
- Protestom, jakie odbywają się na całym świecie, nie ma się co dziwić. Tak jest zawsze wtedy, gdy na rynku pojawia się nowa konkurencja. Muszę jednak powiedzieć, o czym trzeba pamięć, że dla nas taksówkarze nie są konkurencją. Naszą konkurencją jest fakt posiadania samochodu w gospodarstwie domowym - tłumaczył Kacper Winiarczyk, dyrektor operacyjny Ubera w Polsce. Jak należy to rozumieć? Wizja świata - według Ubera - jest niezwykle prosta.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Rozwój rynku lotniczego w Polsce, jeden z najbardziej dynamicznych w Europie, spowodował zainteresowanie światow...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas