Aktualizacja: 16.04.2016 09:29 Publikacja: 16.04.2016 09:29
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Linie lotnicze na cały świecie mające do czynienia z ograniczeniami dotyczącymi fuzji transgranicznych dążą do tworzenia takich spółek, pozwalających zwiększać obroty poprzez wspólne systemy rezerwacji miejsc na pewnych szlakach, gdy mogą koordynować rozkłady lotów i ceny. Zawarte niedawno umowy o spółkach j. v. w branży lotniczej dotyczyły w styczniu właściciela British Airways i Iberii IAG, American Airlines i LATAM Airlines oraz w listopadzie Lufthansy i Singapore Airlines.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Rozwój rynku lotniczego w Polsce, jeden z najbardziej dynamicznych w Europie, spowodował zainteresowanie światow...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas