Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.05.2016 08:58 Publikacja: 03.05.2016 08:58
Foto: spółka
Decyzja FAA o przyznaniu mu normy ETOPS 300 minut oznacza, że ten samolot będzie mógł lecieć na jednym silniku w razie awarii drugiego do najbliższego lotniska przez 5 godzin, co odpowiada trasie 2 tys. mil morskich (3700 km) — wyjaśnił jego producent.
Jeszcze w tym roku spodziewa się uzyskania dla niego normy 370 minut, ponad 6 godzin, co pozwoli samolotowi latać praktycznie na każdym szlaku, nad Pacyfikiem, między Australią albo Azją Płd. -Wsch. i Stanami. Wtedy A350 uzyska taką samą normę, jaką ma już od władz europejskich.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Rozwój rynku lotniczego w Polsce, jeden z najbardziej dynamicznych w Europie, spowodował zainteresowanie światow...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas