Aktualizacja: 26.04.2017 11:46 Publikacja: 26.04.2017 11:46
Foto: Bloomberg
B737 MAX 10 zmniejszyłby lukę między B737-9 na 178-220 miejsc, który wykonał pierwszy lot w kwietniu,, a A321neo na 185-240 miejsc, który dominuje w najwyższym segmencie rynku samolotów wąskokadłubowych.
Amerykanie pracowali nad rozwiązaniem trudnego problemu zaprojektowania w taki sposób podwozia, by nie zwiększyć kosztów produkcji, ani nie opóźnić terminu pierwszej dostawy przewidzianej w 2020 r. Przedstawiciele sektora poinformowali, że Boeing testuje teraz dwuczęściowe rozwiązanie techniczne i prowadzi z liniami lotniczymi negocjacje, aby móc ogłosić uruchomienie nowego programu podczas salonu lotniczego w Paryżu w czerwcu.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas