Aktualizacja: 04.07.2017 10:47 Publikacja: 04.07.2017 10:47
Foto: materiały prasowe
Grupa Raben oferuje kompleksowe usługi logistyczne. Przedsiębiorstwo powstało 86 lat temu w Holandii, od 26 lat Raben jest obecne w Polsce. Prezes Grupy Raben Ewald Raben powiedział, że przejęcie niemieckiej firmy wpisuje się w długoterminowy plan rozwoju na tamtejszym rynku. "Niemcy to jeden z największych rynków w Europie, z 80 milionami konsumentów. Chcemy, aby do końca 2018 r. rynek niemiecki stał się dla nas najważniejszym rynkiem. Do tego czasu zamierzamy mieć własną, niezależną sieć dystrybucyjną w kraju, z ponad trzydziestoma oddziałami. Przejęcie udziałów Busse Logistik doskonale się w ten plan wpisuje” – podał Ewald Raben. To czwarte przejęcie zrealizowane przez Grupę Raben w Niemczech od początku roku. W styczniu firma Raben Trans European Germany przejęła operacje dawnych oddziałów spółki Rhenus, położonych w Fellbach oraz Weilimdorf. W marcu Raben przejął firmy transportowe i logistyczne Exice GmbH i RLZ Baden GmbH w Karlsruhe. W maju podpisano umowę o przejęciu oddziału SCHMALZ + SCHON Logistik Gruppe w Kamen w Nadrenii Północnej-Westfalii. Busse Logistik jest firmą rodzinną, działa od ponad 20 lat. Zatrudnia ponad 140 pracowników, w tym około 100 kierowców, dysponuje własną flotą. Zajmuje się głownie transportem drobnicowym, całopojazdowym i logistyką transportową. Jej roczny obrót w 2016 roku wyniósł 15 mln euro. Grupa Raben świadczy kompleksowe, krajowe i międzynarodowe usługi logistyczne. Posiada własne oddziały w 12 krajach Europy, zatrudnia ponad 9,5 tys. pracowników oraz dysponuje około 1 mln 150 tys. mkw. powierzchni magazynowych.
W nowym rozkładzie jazdy 2024/2025 wchodzącym w życie w sobotę 15 grudnia kolej zapowiada rekordowe czasy przejazdów, więcej połączeń, wygodniejsze pociągi. Kilka miast straci jednak dostęp do pendolino.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Budowa drogi ekspresowej S16 na odcinku Olsztyn-Biskupiec to pierwszy projekt GDDKiA w Polsce dla którego wdrożono zaktualizowane dokumenty kontraktowe w sprawie przepisów techniczno-budowlanych. Co to oznacza? Na jakim etapie jest ta inwestycja?
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
W punktualności PKP są lepsze od Deutsche Bahn, ale w sposobie rezerwacji niemal najgorsze w Europie. Ranking kolei w Europie wygrywają Włosi, Szwajcarzy i prywatny przewoźnik z Czech, który chce wjechać do Polski.
W nowym rozkładzie jazdy 2024/2025 wchodzącym w życie w sobotę 15 grudnia kolej zapowiada rekordowe czasy przejazdów, więcej połączeń, wygodniejsze pociągi. Kilka miast straci jednak dostęp do pendolino.
Rekordowe sumy zainwestuje także w porty morskie i lotniska. Zapewnia, że są pieniądze na budowę CPK.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Rzeszowskie centrum logistyczno-przemysłowe dostarczy na rynek ponad 52 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.
Deweloper, spółka GLP, rozpoczął budowę swojego drugiego centrum logistycznego w Lędzinach. Obiekt zaoferuje 40 tys. mkw. powierzchni.
Rosyjskie cła wywozowe dotyczą także chińskiego tranzytu. Z tego powodu tamtejsi eksporterzy część towarów wysyłają morzem.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas