Uber naprawdę tak odpowiedział na reklamację

Na plus trzeba przyznać, że tym razem firma nie chowała głowy w piasek i szybko zamknęła sprawę.

Publikacja: 07.09.2017 12:48

Uber naprawdę tak odpowiedział na reklamację

Foto: Bloomberg

Reklamacje to codzienność każdej firmy usługowej. Nie inaczej jest z Uberem i jego usługą UberEats. Odpowiadanie na zażalenia klientów to trudna sztuka i wymaga dużych umiejętności i sporej delikatności. Z pewnością nie można tego robić tak, jak zrobił to pracownik Ubera w odpowiedzi na zrozumiałe zażalenie klientki.

Mieszkanka San Francisco zamówiła jedzenie za pomocą UberEats. Gdy po ponad godzinie nie dotarło, zadzwoniła na infolinię Ubera tylko po to, by dowiedzieć się, że sytuacja jest „nieakceptowalna”, a zamówienie do niej nie dotrze. Nie dziwi więc, że napisała zażalenie:

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Transport
Podróże na Bliski Wschód coraz bardziej ryzykowne
Transport
Indyjskie Dreamlinery zostały na ziemi do przeglądu
Transport
20-letnia prognoza Boeinga: mniejszy wzrost przewozu, ale popyt na samoloty skoczy
Transport
Salon lotniczy w Paryżu. W cieniu konfliktu i katastrofy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Transport
20-letnia prognoza Airbusa: liczba samolotów niemal się podwoi