Uber naprawdę tak odpowiedział na reklamację

Na plus trzeba przyznać, że tym razem firma nie chowała głowy w piasek i szybko zamknęła sprawę.

Publikacja: 07.09.2017 12:48

Uber naprawdę tak odpowiedział na reklamację

Foto: Bloomberg

Reklamacje to codzienność każdej firmy usługowej. Nie inaczej jest z Uberem i jego usługą UberEats. Odpowiadanie na zażalenia klientów to trudna sztuka i wymaga dużych umiejętności i sporej delikatności. Z pewnością nie można tego robić tak, jak zrobił to pracownik Ubera w odpowiedzi na zrozumiałe zażalenie klientki.

Mieszkanka San Francisco zamówiła jedzenie za pomocą UberEats. Gdy po ponad godzinie nie dotarło, zadzwoniła na infolinię Ubera tylko po to, by dowiedzieć się, że sytuacja jest „nieakceptowalna”, a zamówienie do niej nie dotrze. Nie dziwi więc, że napisała zażalenie:

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Transport
Kiedy pierwszy samolot wyląduje na CPK? Wiceminister Maciej Lasek zdradza datę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Europa łaskawsza dla spalinowców
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach