Telewizyjne produkcje poświęcone modzie i pracy na wybiegach coraz częściej goszczą na naszych ekranach. W TVN oglądać można drugi sezon reality show „Top model. Zostań modelką", w którym młode dziewczyny walczą o szansę zaistnienia w świecie sławnych projektantów. Marzą o popularności, zagranicznych podróżach i intratnych kontraktach reklamowych. Produkowany w USA program „America's Next Top Model" firmowany przez byłą supermodelkę Tyrę Banks doczekał się już 19. edycji. Dla wielu jego uczestniczek stał się przepustką do kariery.
„Agencja modelek" pokazuje, jak naprawdę wygląda świat projektantów i dziewczyn noszących najdroższe kreacje świata. To rzeczywistość daleka od bajki. Nie ma w niej czasu na pławienie się w luksusie. Liczy się ciężka praca nierzadko okupiona stresem.
Kamery przez sześć tygodni podglądają pracę agencji Premier podczas najważniejszych chwil w roku, gdy szykowane są pokazy w Nowym Jorku, Paryżu i Mediolanie. Pracownicy Premier muszą błyskawicznie znaleźć odpowiednie modelki, które najlepiej spełnią oczekiwania projektantów i zabłysną na wybiegach. Wielokrotnie muszą sobie radzić z humorami i słabościami swoich podopiecznych. Okazuje się, że wprowadzenie początkującej modelki do zawodu jest sporym wyzwaniem. Szczęśliwie pracownicy Premier mają doświadczenie. Działająca od 1981 roku firma przyczyniła się do kariery takich gwiazd, jak: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Linda Evangelista i Cindy Crawford. Wśród klientów agencji są domy mody: Chanel, Prada, Giorgio Armani, Luis Vuitton i Dior.
Agencja modelek