Aktualizacja: 06.12.2018 13:39 Publikacja: 06.12.2018 13:39
W ciągu kilku ostatnich lat upominki firmowe z okazji Bożego Narodzenia stały się już standardem w obsłudze klienta i żelaznym punktem w planach marketingowych. Dbają o nie również działy HR i komunikacji wewnętrznej, gdyż przy obecnym „rynku pracownika” wszystko, co może zbudować lojalność wobec firmy przestaje być wydatkiem, a zaczyna być inwestycją. Nic więc dziwnego, że przy takim popycie, rynek gadżetów firmowych rośnie z roku na rok, a dostawcy i producenci oferują coraz więcej, coraz bardziej spersonalizowanych produktów, spełniających nawet najdziwniejsze życzenia klientów. Szczególnie jeśli chodzi o czas realizacji zamówienia.
Meksykański żaglowiec marynarki wojennej, który odbywał trasę charytatywną po całym świecie, uderzył w Most Broo...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W rozmowach delegacji z Rosji i Ukrainy...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. 15 maja w Stambule dojdzie do negocjacji...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W Brukseli w środę spotykają się szefowi...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Władimir Putin spotka się 13 maja z czło...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas