Reklama
Rozwiń

Miasta przygotowują własne kodeksy sytuowania reklam

Miasta przygotowują kodeksy, w których ustalają zasady sytuowania reklam. Pierwszy zakończył prace Ciechanów.

Aktualizacja: 23.05.2016 19:56 Publikacja: 23.05.2016 18:12

Miasta przygotowują własne kodeksy sytuowania reklam

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Warszawa czy Łódź – te i inne duże miasta w Polsce zdecydowały się na stworzenie własnych zasad dotyczących reklam. W ślad za nimi idą również mniejsze, jak Wieluń czy Ciechanów. To ostatnie miasto jako pierwsze zakończyło prace nad kodeksem reklamowym. Lada dzień zostanie on opublikowany w dzienniku województwa. Wejdzie w życie po upływie 14 dni od opublikowania.

Wkrótce będą zakazy

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w Polsce
Ślub Kingi Dudy w Pałacu Prezydenckim. Watchdog pyta o koszty, ale studzi emocje
Prawo karne
Andrzej Duda zmienia zdanie w sprawie przepisów o mowie nienawiści
Matura i egzamin ósmoklasisty
Uwaga na świadectwa. MEN przypomina szkołom zasady: nieaktualne druki do wymiany
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono