[b]Nie.[/b] Zastrzeżenie informacji o adresie naruszałoby zasadę czynnego udziału strony w postępowaniu. Stosownie do art. 63 § 2 kodeksu postępowania administracyjnego, podanie wnoszone do np. wójta powinno zawierać co najmniej wskazanie: osoby, od której pochodzi; jej adres i żądanie.

Zgodnie z art. 61 § 4 kodeksu o wszczęciu postępowania należy zawiadomić wszystkie osoby będące zainteresowane sprawą.

Natomiast przepis art. 73 § 1 kodeksu stanowi, że w każdym stadium postępowania organ jest obowiązany umożliwić stronie przeglądanie akt sprawy oraz sporządzanie z nich notatek i odpisów.

[i]Podstawa prawna:

– ustawa z 14 czerwca 1960 r. –[link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr;jsessionid=FEBF877810A694D887EFA3AF1E7616A4?n=1&id=133093&wid=296180] Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity DzU z 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm.)[/link][/i]