Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 10.10.2015 14:00 Publikacja: 10.10.2015 14:00
Każda jednostka samorządu terytorialnego ustala własne zasady wykorzystania swoich symboli i obowiązują one jedynie na ich terenie
Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski
Herb czy logo identyfikują daną jednostkę samorządu terytorialnego. Dlatego przedsiębiorcy, chcąc podkreślić przynależność określonych produktów do konkretnego terytorium, bardzo często wykorzystują takie symbole w materiałach reklamowych, mając na celu osiągnięcie zysku.
Tymczasem zasady korzystania z symboli jednostek samorządu terytorialnego nie są w sposób zupełny uregulowane. Brak zamkniętego katalogu kryteriów i zasad wydawania zezwoleń na używanie herbów do celów komercyjnych może wynikać z tego, że katalog taki stanowiłby ograniczenie jednostek samorządu terytorialnego w zakresie rozstrzygania o identyfikujących je znakach i symbolach. Nie oznacza to jednak, że symboli jednostek samorządu terytorialnego można używać w celach komercyjnych w sposób dowolny.
Sędzia nie może być wyłączony od rozpoznania sprawy tylko dlatego, że został nominowany z rekomendacji organu n...
Sąd Najwyższy czeka rewolucja. Mniej izb, zmiana wyboru pierwszego prezesa czy okrojenie uprawnień prezydenta to...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W ramach deregulacji eksperci proponują, aby ZUS przejął obowiązki związane z rozliczaniem składek przez płatnik...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Program bezpłatnych badań profilaktycznych „Moje zdrowie - bilans zdrowia osoby dorosłej" zastąpi od czwartku 1...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas