To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
Aktualizacja: 22.06.2010 03:30 Publikacja: 22.06.2010 03:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
Mury rosną pomiędzy ludźmi, którzy wyznają wiarę w tego samego Boga. Paradoksalnie czasem łatwiej się porozumieć...
Filmiki, na których niedźwiedź przytula się do człowieka, a wilki wyprowadzają z lasu dziecko, to prosta droga d...
W przyszłym roku do udziału w kwalifikacji wojskowej ma zostać wezwanych 235 tys. osób. Wśród nich będą przede w...
"Żółta kartka", czyli ostrzeżenie zamiast wstrzymania budowy, przesądzenie na czym polega sprawdzenie projektu t...
Wprowadzenie jednolitego rynku nie będzie lekarstwem na wszystkie problemy – stwierdził na konferencji Warsaw Finance Week Marcin Wlazło, szef Biura Maklerskiego Pekao S.A.
Rodzinne darowizny powyżej limitu trzeba zgłaszać skarbówce. Jeśli tego nie zrobimy, zapłacimy podatek. Nie mamy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas