To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
Aktualizacja: 22.06.2010 03:30 Publikacja: 22.06.2010 03:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
Sąd uznał, że firma miała prawo zwolnić podwładnego, który publicznie krytykował inicjatywę pracowników zaprasza...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Od lipca ruszają wypłaty renty wdowiej. Na przelewy czeka ponad milion seniorów, którzy już złożyli wnioski o no...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Są poważne wątpliwości dotyczące prawidłowości liczenia głosów w wyborach prezydenckich, które należy wyjaśnić....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas