To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
Aktualizacja: 22.06.2010 03:30 Publikacja: 22.06.2010 03:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Każdy z małżonków może wydawać ze wspólnego majątku na swoje potrzeby, byle go nie trwonił – stwierdził Sąd Najw...
Resort infrastruktury przygotował projekt nowelizacji rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych. Co się zmi...
W czerwcu 2025 roku część seniorów otrzyma emeryturę wcześniej niż zwykle. Niektórzy z nich dostaną przelewy z Z...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rząd opublikował projekt deregulacji ustawy emerytalnej, który zmienia zasady wypłaty zasiłku pogrzebowego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas