To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
Aktualizacja: 22.06.2010 03:30 Publikacja: 22.06.2010 03:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
To kolejne podejście do problemu promocji jednego z najbardziej popularnych regionów turystycznych w Polsce. Kampania promocyjna w 2007 r., na którą wydano niemal 10 mln zł i która miała wypromować misia ślężańskiego, zakończyła się niepowodzeniem.
Umorzenie części afery korupcyjnej Sławomira Nowaka to sytuacja niecodzienna, która może bulwersować obywateli,...
Dostęp do elektronicznych ksiąg wieczystych będzie możliwy po zalogowaniu się profilem zaufanym albo podobnymi n...
Do 5-letniego terminu, po którym sprzedaż nieruchomości spadkowej jest bez PIT, można zaliczyć ich posiadane tak...
Do połowy przyszłego roku rząd chce przygotować obszerne projekty trzech ustaw dotyczących mieszkalnictwa. Mają...
Wtargnięcie dronów do Polski sprawiło, że ożyły pytania o scenariusze wydarzeń na wypadek rosyjskiej agresji. Do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas