Aktualizacja: 22.11.2016 12:43 Publikacja: 22.11.2016 11:10
W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę
Foto: YouTube - McDonald's Polska
Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa McDonald’sa pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Kampania odbywa się pod hasłem „Pracuję w maku”.
Bohaterami jest pięć młodych osób pracujących w McDonald’s. Każda pokazuje swoje największe hobby, a na koniec deklaruje, że lubi swoją pracę. W ramach akcji uruchomiono serwis pracujewmaku.pl, gdzie można poznać szczegółowo jej bohaterów.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas