Mc Donald's walczy z innymi gigantami o polskich pracowników

Bezrobocie spada, emigracja zrobiła swoje, a Ukraińców nie przybywa nad Wisłą w takim tempie, żeby pracodawca łatwo zapełnili wakaty. Efekt? W Polsce dramatycznie brakuje rąk do pracy. Brakuje ich tak bardzo, że nawet znane korporacje muszą nagrywać reklamy, żeby skłonić kandydatów do odpowiedzi na ich ogłoszenia.

Aktualizacja: 22.11.2016 12:43 Publikacja: 22.11.2016 11:10

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

Foto: YouTube - McDonald's Polska

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa McDonald’sa pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Kampania odbywa się pod hasłem „Pracuję w maku”.

Bohaterami jest pięć młodych osób pracujących w McDonald’s. Każda pokazuje swoje największe hobby, a na koniec deklaruje, że lubi swoją pracę. W ramach akcji uruchomiono serwis pracujewmaku.pl, gdzie można poznać szczegółowo jej bohaterów.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Rynek pracy
Kogo szukają pracodawcy? Rośnie liczba wolnych miejsc pracy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Rynek pracy
Coraz więcej niepracujących przypada na pracujących. W tych regionach jest najgorzej
Rynek pracy
Coraz więcej pracujących cudzoziemców. Najwięcej jest ich na Mazowszu
Rynek pracy
Listopadowe dane z rynku pracy w USA nieco lepsze od prognoz
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Rynek pracy
Czy strategia migracyjna zatrzyma boom w budownictwie