Reklama
Rozwiń
Reklama

Mc Donald's walczy z innymi gigantami o polskich pracowników

Bezrobocie spada, emigracja zrobiła swoje, a Ukraińców nie przybywa nad Wisłą w takim tempie, żeby pracodawca łatwo zapełnili wakaty. Efekt? W Polsce dramatycznie brakuje rąk do pracy. Brakuje ich tak bardzo, że nawet znane korporacje muszą nagrywać reklamy, żeby skłonić kandydatów do odpowiedzi na ich ogłoszenia.

Aktualizacja: 22.11.2016 12:43 Publikacja: 22.11.2016 11:10

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

Foto: YouTube - McDonald's Polska

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa McDonald’sa pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Kampania odbywa się pod hasłem „Pracuję w maku”.

Bohaterami jest pięć młodych osób pracujących w McDonald’s. Każda pokazuje swoje największe hobby, a na koniec deklaruje, że lubi swoją pracę. W ramach akcji uruchomiono serwis pracujewmaku.pl, gdzie można poznać szczegółowo jej bohaterów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Reklama
Reklama