Reklama

Mc Donald's walczy z innymi gigantami o polskich pracowników

Bezrobocie spada, emigracja zrobiła swoje, a Ukraińców nie przybywa nad Wisłą w takim tempie, żeby pracodawca łatwo zapełnili wakaty. Efekt? W Polsce dramatycznie brakuje rąk do pracy. Brakuje ich tak bardzo, że nawet znane korporacje muszą nagrywać reklamy, żeby skłonić kandydatów do odpowiedzi na ich ogłoszenia.

Aktualizacja: 22.11.2016 12:43 Publikacja: 22.11.2016 11:10

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

Foto: YouTube - McDonald's Polska

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa McDonald’sa pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Kampania odbywa się pod hasłem „Pracuję w maku”.

Bohaterami jest pięć młodych osób pracujących w McDonald’s. Każda pokazuje swoje największe hobby, a na koniec deklaruje, że lubi swoją pracę. W ramach akcji uruchomiono serwis pracujewmaku.pl, gdzie można poznać szczegółowo jej bohaterów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama