Mc Donald's walczy z innymi gigantami o polskich pracowników

Bezrobocie spada, emigracja zrobiła swoje, a Ukraińców nie przybywa nad Wisłą w takim tempie, żeby pracodawca łatwo zapełnili wakaty. Efekt? W Polsce dramatycznie brakuje rąk do pracy. Brakuje ich tak bardzo, że nawet znane korporacje muszą nagrywać reklamy, żeby skłonić kandydatów do odpowiedzi na ich ogłoszenia.

Aktualizacja: 22.11.2016 12:43 Publikacja: 22.11.2016 11:10

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

W reklamach McDonald's młode osoby pokazują swoje hobby i deklaruje, że lubią swoją pracę

Foto: YouTube - McDonald's Polska

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa McDonald’sa pokazująca firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Kampania odbywa się pod hasłem „Pracuję w maku”.

Bohaterami jest pięć młodych osób pracujących w McDonald’s. Każda pokazuje swoje największe hobby, a na koniec deklaruje, że lubi swoją pracę. W ramach akcji uruchomiono serwis pracujewmaku.pl, gdzie można poznać szczegółowo jej bohaterów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rynek pracy
Już nie tylko w okopach. Koreańczycy zaludniają rosyjskie fabryki
Rynek pracy
Polskim firmom już bliżej do idealnego pracodawcy?
Rynek pracy
Już ponad 10 milionów specjalistów ICT w Unii Europejskiej
Rynek pracy
Duży wzrost bezrobocia we Francji
Rynek pracy
HR-owcy dzielą los specjalistów IT. Oni też odczuli wpływ AI
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem