Reklama

Mariusz Cieślik: Międzynarodówka obrażonych

Rewolucja, gdy się zacznie, nie może się już zatrzymać.

Aktualizacja: 19.07.2020 07:20 Publikacja: 19.07.2020 00:01

Mariusz Cieślik: Międzynarodówka obrażonych

Foto: AFP

Nie będzie już czerwonoskórych. Washington Redskins ogłosili właśnie, że zmieniają nazwę. Gdyby drużyna amerykańskiego futbolu tego nie zrobiła, straciłaby sponsorów. Nie będzie też Eskimosów. Z rynku znikną amerykańskie i duńskie lody Eskimo.

W obu przypadkach mówimy o zmianie rewolucyjnej. To marki znane od dziesięcioleci (a w przypadku firmy z USA prawie od stu lat!), o ugruntowanej pozycji na rynku. A jednak producenci uznali, że należy zainwestować w wykreowanie nowego produktu. Na tym tle rebranding ryżu i sosów Uncle Ben's z uśmiechniętym Murzynem w logo nie wydaje się niczym szczególnie zaskakującym.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Estera Flieger: Nie straszmy wojną, ale też nie lekceważmy sytuacji
Publicystyka
Marek Kozubal: Sabotaże i ataki. Skąd to wzmożenie działań rosyjskich służb i co planuje Putin?
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Dlaczego Donald Trump chce, by armia USA podjęła walkę z woke na ulicach miast?
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Demokraci znaleźli sposób na Donalda Trumpa
Publicystyka
Piotr Buras: Umowa z Mercosurem to strategiczny wybór Europy
Reklama
Reklama