Torebka Julii Pitery nie jest podróbką

W artykule „Kanclerz Merkel lubi dekolty, minister Chacon woli smoking” („Rz” 6, 8.01.2009 r.) dziennikarki „Rzeczpospolitej” zawarły informację: „Głośno było też o »ekskluzywnych« torebkach Jolanty Szczypińskiej (PiS) i Julii Pitery (PO), które okazały się podróbkami”.

Publikacja: 15.01.2009 00:55

Red

Uprzejmie informuję, że ta sensacyjna wiadomość ukazała się na łamach „Faktu” w ubiegłym roku.

Powielił ją w swoim felietonie, opublikowanym też na łamach „Rzeczpospolitej”, pan redaktor Rafał Ziemkiewicz, za co w następnym felietonie na łamach „Rz” przeprosił: „PS Torebka Julii Pitery nie jest podróbką. Przepraszam, że zaufałem tabloidowi” („Analfabetyzm funkcjonalny”, „Rz” 27, 01.02.2008 r.).

Z ubolewaniem konstatuję, że dziennikarki „Rz” nie czytają własnej gazety. By zapobiec dalszym dywagacjom na ten temat, już kilka miesięcy temu opublikowałam również komunikat w tej sprawie na swojej stronie internetowej.

Moja torba została kupiona w Rzymie, w sklepie znanej we Włoszech firmy Francesco Rogani, której salon mieści się przy Via Condotti 47, i w tym fasonie produkowana jest od wielu lat.

Jestem gotowa poddać moją torbę oglądowi autorek artykułu w razie dalszych wątpliwości.

Niezależnie od tego dopraszam się zaprzestania powielania tej nieprawdziwej informacji.

Używanie podróbek jest niczym innym jak kradzieżą praw, przestępstwem ściganym we wszystkich demokratycznych państwach, tak więc to oskarżenie nie jest tylko ciekawostką z życia polityków, lecz poważnie narusza moje dobra osobiste.

[i]Julia Pitera, pełnomocnik rządu ds. walki z korupcją[/i]

Publicystyka
Marius Dragomir: Wszyscy wrogowie Viktora Orbána
Publicystyka
Kazimierz Groblewski: Sztaby wyborcze przed dylematem, czy już spuszczać bomby na rywali
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Karol Nawrocki w Białym Domu. Niedźwiedzia przysługa Donalda Trumpa
analizy
Likwidacja „Niepodległej” była błędem. W Dzień Flagi improwizujemy
Publicystyka
Roman Kuźniar: 100 dni Donalda Trumpa – imperializm bez misji
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku