Reklama

Rafał Markowski: W polityce jest popyt na rozsądek i rozum

Politolog PAN Rafał Markowski zastanawiał się na antenie radia TOK FM jakie sukcesy może odnieść nowy wicepremier i minister gospodarki Janusz Piechociński

Publikacja: 06.12.2012 13:53

Janusz Piechociński

Janusz Piechociński

Foto: PAP/serwis codzienny, Pawel Supernak Pawe Supernak

Markowski sądzi, że nowemu szefowi PSL może się udać zmiana partii:

Janusz Piechociński dobrze chyba wyczuł atmosferę kraju. Jego apel dotyczący uspokojenia nastrojów w kraju jest czymś, co może mu przynieść spory sukces. Gdyby podjął konkretne działania, żeby uspokoić atmosferę, wprowadzając merytoryczne wątki do debaty politycznej.

I dodał:

Liderowi ludowców już należą się pochwały. Za wygranie wyborów w partii. Pokazał, że w polityce warto się przyłożyć i starać. Że jak ktoś pracuje nad tym, żeby wygrać, to nagrody są. (...) Chociaż nowy prezes nieco przesadził z biograficzno-łzawymi wypowiedziami.

Markowski nie zgodził się także ze zdaniem Pawła Fąfary, który nie wierzy w siłę Piechocińskiego:

Reklama
Reklama

Jest popyt i podaż. I jak jest w polityce za dużo emocji, to jest popyt na rozsądek i rozum.

Markowski sądzi, że nowemu szefowi PSL może się udać zmiana partii:

Janusz Piechociński dobrze chyba wyczuł atmosferę kraju. Jego apel dotyczący uspokojenia nastrojów w kraju jest czymś, co może mu przynieść spory sukces. Gdyby podjął konkretne działania, żeby uspokoić atmosferę, wprowadzając merytoryczne wątki do debaty politycznej.

Reklama
Publicystyka
Andrzej Łomanowski: Długi cień Władimira Putina nad Białym Domem
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Publicystyka
Marek A. Cichocki: W nowym świecie Polacy muszą nauczyć się bezwzględnego używania siły
Publicystyka
Estera Flieger: Co jeśli absolutyzujemy polaryzację?
Publicystyka
Rusłan Szoszyn: Władimir Putin przeprasza króla Kaukazu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Publicystyka
Estera Flieger: Nie straszmy wojną, ale też nie lekceważmy sytuacji
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama