Reklama

Warszawa, wielki biznes i innowacje w EIT Food

Rusza wart przeszło 6 mld zł europejski program EIT Food. W nim – najlepsze uczelnie i wielki biznes.

Publikacja: 14.02.2018 20:00

Warszawa, wielki biznes i innowacje w EIT Food

Foto: Adobe Stock

Startują pierwsze projekty ciekawego przedsięwzięcia Unii Europejskiej i biznesu. Ambitny jest budżet, bo UE daje na ten cel 400 mln euro, a firmy dołożą 1,2 mld euro. – EIT Food czeka jeszcze tylko na podpis umowy grantowej, ale finansowanie działalności w 2018 r. jest już zatwierdzone – potwierdza prof. Krzysztof Klincewicz, dyrektor warszawskiego oddziału, jednego z pięciu w Europie centrów kolokacji.

W ten projekt jest zaangażowanych 50 partnerów z 13 krajów UE, w tym Cambridge czy PepsiCo, polski Maspex czy Uniwersytet Warszawski. Ten ostatni wyjątkowo dobrze sobie radzi i uczestniczy w aż 14 projektach. Celem EIT Food jest unowocześnienie sektora żywności na każdym etapie, od pola przez transport aż do trafienia na talerz konsumentów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama