Powstaje szkocka whisky dla kobiet. Jane Walker dokona rewolucji

Brytyjski producent napojów wysokoprocentowych Diageo znalazł sposób, by zachęcić kobiety do picia „wody życia”. Stworzył whisky o nazwie Jane Walker - odpowiednik znanej marki Johnnie Walker.

Aktualizacja: 27.02.2018 17:42 Publikacja: 27.02.2018 15:37

Powstaje szkocka whisky dla kobiet. Jane Walker dokona rewolucji

Foto: AdobeStock

ala

Będzie to limitowana wersja szkockiej whisky, przeznaczona specjalnie dla kobiet. Brytyjski koncern Diageo, jeden z największych producentów napojów alkoholowych na świecie, w tym takich znanych marek, jak Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys czy Guinness, przedstawił swój nowy trunek na początku tego tygodnia. Zgodnie z zapowiedzią, Jane Walker ma trafić do sprzedaży w marcu bieżącego roku.

Czym nowa whisky wyróżnia się od uwielbianego przez koneserów szkockiej Johnnie Walkera? Po pierwsze, etykietką na butelce. Słynną podobiznę spieszącego się dżentelmena w kapeluszu i z laską zastąpiła krocząca żwawo kobieta, posiadająca obydwa te rekwizyty. To pierwszy raz od ponad wieku, kiedy odnowiono logo Johnnie Walkera, sięgające swoimi korzeniami do 1865 roku.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku