Aktualizacja: 27.02.2018 17:42 Publikacja: 27.02.2018 15:37
Foto: AdobeStock
Będzie to limitowana wersja szkockiej whisky, przeznaczona specjalnie dla kobiet. Brytyjski koncern Diageo, jeden z największych producentów napojów alkoholowych na świecie, w tym takich znanych marek, jak Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys czy Guinness, przedstawił swój nowy trunek na początku tego tygodnia. Zgodnie z zapowiedzią, Jane Walker ma trafić do sprzedaży w marcu bieżącego roku.
Czym nowa whisky wyróżnia się od uwielbianego przez koneserów szkockiej Johnnie Walkera? Po pierwsze, etykietką na butelce. Słynną podobiznę spieszącego się dżentelmena w kapeluszu i z laską zastąpiła krocząca żwawo kobieta, posiadająca obydwa te rekwizyty. To pierwszy raz od ponad wieku, kiedy odnowiono logo Johnnie Walkera, sięgające swoimi korzeniami do 1865 roku.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas