Reklama

Polacy piją więcej piwa: radlery gonią lagery

Lagery wciąż rządzą na rynku, ale rośnie im szybko konkurencja w postaci lekkich piw i radlerów.

Aktualizacja: 14.03.2018 20:22 Publikacja: 14.03.2018 20:00

Polacy piją więcej piwa: radlery gonią lagery

Foto: 123RF

Polacy nie piją więcej alkoholu, ale robią to inaczej. Spada sprzedaż piw tradycyjnych, jak lager, czy piw pasteryzowanych, błyskawicznie rośnie natomiast sprzedaż nowości, takich jak piwa bezalkoholowe i smakowe.

Konsumenci piwa szukają odmiany i właśnie na to postawił Żywiec, który zaprezentował w Warszawie ofertę na nowy sezon. Do sklepów trafią piwa zupełnie bez alkoholu, smakowe, radlery i piwne specjalności.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Przemysł spożywczy
Wyścig na zakazy dla alkoholu. Ustawa Lewicy już w Sejmie, Polski 2050 w czwartek
Przemysł spożywczy
Coca-Cola pozywa rosyjską Koka-Kolę. Która jest prawdziwa?
Przemysł spożywczy
Krzysztof Pawiński: Nie ma jednej recepty na sukces. Co działa? Koncentracja, skalowanie, ekspansja
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Reklama
Reklama