Aktualizacja: 14.03.2018 20:22 Publikacja: 14.03.2018 20:00
Foto: 123RF
Polacy nie piją więcej alkoholu, ale robią to inaczej. Spada sprzedaż piw tradycyjnych, jak lager, czy piw pasteryzowanych, błyskawicznie rośnie natomiast sprzedaż nowości, takich jak piwa bezalkoholowe i smakowe.
Konsumenci piwa szukają odmiany i właśnie na to postawił Żywiec, który zaprezentował w Warszawie ofertę na nowy sezon. Do sklepów trafią piwa zupełnie bez alkoholu, smakowe, radlery i piwne specjalności.
Projekt ustawy regulujący „sprawy związane z alkoholem”, a zwłaszcza jego sprzedażą, złożyła w Sejmie Nowa Lewic...
Amerykański koncern Coca-Cola Company pozwał przed moskiewski sąd rosyjską firmę Koka-Kola Kompanii zarejestrowa...
Gdzie firma będzie za 5-10 lat? Odpowiem, gdy już tam będę – mówi Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, największe...
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas