Reklama

Kto teraz zarobi na reklamie piwa

Ograniczenie reklamy w TV ma zmniejszyć konsumpcję złotego trunku. Ale rynek nie znosi próżni i potężne budżety browarów trafią do innych mediów.

Aktualizacja: 11.04.2018 21:15 Publikacja: 11.04.2018 21:09

Kto teraz zarobi na reklamie piwa

Foto: Adobe Stock

Ministerstwo Zdrowia twierdzi, że planowane ograniczenie czasu emisji reklam piwa w TV (mają być dozwolone dopiero po 23.) nie wpłynie negatywnie na budżety nadawców telewizyjnych. Nie zgadza się z tym nawet Telewizja Polska, która browarom zawdzięcza 3 proc. swoich przychodów reklamowych i obawia się, że nie znajdzie łatwo nowych klientów. Dziś reklamy piwa pojawiają się przy programach emitowanych od godz. 20 do 6 rano. Chętnie przed meczami piłkarskimi, reklamodawcy celują bowiem w męską publiczność.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama