Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.08.2018 21:17 Publikacja: 09.08.2018 17:25
Foto: Flickr
Brytyjski odpowiednik Komisji Etyki Reklamy ASA (Advertising Standarts Authority) nie uznał za niedozwoloną reklamy McDonald's, w której sieć barów fast food zachęcała do kupowania Happy Meal. Reklamę nawiązującą do popularnych Pokemonów emitowano w trakcie odcinków jeszcze bardziej popularnej wśród dzieci kreskówki „Świnka Peppa". Reklama została zaskarżona jako promująca niezdrowy tryb życia i tuczące jedzenie. Warto zauważyć, że regulacje w Wielkiej Brytanii zakazują reklamowania dzieciom produktów zawierających duże ilości tłuszczy, cukrów i soli.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas