Dożywotnia pizza za tatuaż. Pizzeria nagle kończy promocję

Amerykańska sieć Domino's Pizza musiała zakończyć kampanię promocyjną w Rosji, w której oferowała dożywotnio pizzę tym, którzy wytatuują sobie jej logo. Było za dużo chętnych.

Aktualizacja: 05.09.2018 18:31 Publikacja: 05.09.2018 16:12

Dożywotnia pizza za tatuaż. Pizzeria nagle kończy promocję

Foto: Bloomberg

ula

Promocja miała trwać od 31 sierpnia do 31 października 2018 roku. Domino's Pizza oferowała 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat każdemu, kto wytatuuje sobie jej logo i opublikuje zdjęcie tatuażu w internecie. Zaledwie po kilku dniach sieć została zarzucona zdjęciami i zdecydowała się 4 września zakończyć kampanię - informuje The Moscow Times.

Według gazety aż 350 osób zdecydowało się na zrobienie sobie tatuażu w zamian za pizzę.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników