Reklama

Dożywotnia pizza za tatuaż. Pizzeria nagle kończy promocję

Amerykańska sieć Domino's Pizza musiała zakończyć kampanię promocyjną w Rosji, w której oferowała dożywotnio pizzę tym, którzy wytatuują sobie jej logo. Było za dużo chętnych.

Aktualizacja: 05.09.2018 18:31 Publikacja: 05.09.2018 16:12

Dożywotnia pizza za tatuaż. Pizzeria nagle kończy promocję

Foto: Bloomberg

ula

Promocja miała trwać od 31 sierpnia do 31 października 2018 roku. Domino's Pizza oferowała 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat każdemu, kto wytatuuje sobie jej logo i opublikuje zdjęcie tatuażu w internecie. Zaledwie po kilku dniach sieć została zarzucona zdjęciami i zdecydowała się 4 września zakończyć kampanię - informuje The Moscow Times.

Według gazety aż 350 osób zdecydowało się na zrobienie sobie tatuażu w zamian za pizzę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama