Aktualizacja: 05.09.2018 18:31 Publikacja: 05.09.2018 16:12
Foto: Bloomberg
Promocja miała trwać od 31 sierpnia do 31 października 2018 roku. Domino's Pizza oferowała 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat każdemu, kto wytatuuje sobie jej logo i opublikuje zdjęcie tatuażu w internecie. Zaledwie po kilku dniach sieć została zarzucona zdjęciami i zdecydowała się 4 września zakończyć kampanię - informuje The Moscow Times.
Według gazety aż 350 osób zdecydowało się na zrobienie sobie tatuażu w zamian za pizzę.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas