Reklama
Rozwiń

Dożywotnia pizza za tatuaż. Pizzeria nagle kończy promocję

Amerykańska sieć Domino's Pizza musiała zakończyć kampanię promocyjną w Rosji, w której oferowała dożywotnio pizzę tym, którzy wytatuują sobie jej logo. Było za dużo chętnych.

Aktualizacja: 05.09.2018 18:31 Publikacja: 05.09.2018 16:12

Dożywotnia pizza za tatuaż. Pizzeria nagle kończy promocję

Foto: Bloomberg

ula

Promocja miała trwać od 31 sierpnia do 31 października 2018 roku. Domino's Pizza oferowała 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat każdemu, kto wytatuuje sobie jej logo i opublikuje zdjęcie tatuażu w internecie. Zaledwie po kilku dniach sieć została zarzucona zdjęciami i zdecydowała się 4 września zakończyć kampanię - informuje The Moscow Times.

Według gazety aż 350 osób zdecydowało się na zrobienie sobie tatuażu w zamian za pizzę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama