Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.01.2019 21:02 Publikacja: 30.01.2019 06:00
Foto: Bloomberg
Po raz pierwszy od 12 lat Coca-Cola nie wyemituje swojej reklamy w trakcie Super Bowl. Spot reklamujący flagowy napój koncernu pojawi się w CBS jeszcze przed początkiem meczu, przed hymnem narodowym USA. Coca-Cola nie podała powodów, dla których spot nie pojawi się w najważniejszym i najdroższym paśmie reklamowym.
Specjalnie przygotowywane na Super Bowl reklamy to tradycja w USA i większość firm jest gotowa bardzo dużo zapłacić, by wyemitowane były w trakcie przerwy. Marki szykują na ten moment (Super Bowl to najchętniej oglądane przez Amerykanów wydarzenie w TV) specjalne, unikalne spoty reklamowe, które pojawiają się tylko ten raz. Coca-Cola w tym roku przygotowała spot nawiązujący do Andy’ego Warhola i celebrujący różnorodność jej klientów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas