Reklama Coca-Coli na Super Bowl. Pierwszy raz od lat emisja przed meczem

Celebrująca różnorodność, którą łączy jeden napój pełen cukru reklama po raz pierwszy od lat nie będzie emitowana w którejś z przerw.

Publikacja: 30.01.2019 06:00

Reklama Coca-Coli na Super Bowl. Pierwszy raz od lat emisja przed meczem

Foto: Bloomberg

Po raz pierwszy od 12 lat Coca-Cola nie wyemituje swojej reklamy w trakcie Super Bowl. Spot reklamujący flagowy napój koncernu pojawi się w CBS jeszcze przed początkiem meczu, przed hymnem narodowym USA. Coca-Cola nie podała powodów, dla których spot nie pojawi się w najważniejszym i najdroższym paśmie reklamowym.

Specjalnie przygotowywane na Super Bowl reklamy to tradycja w USA i większość firm jest gotowa bardzo dużo zapłacić, by wyemitowane były w trakcie przerwy. Marki szykują na ten moment (Super Bowl to najchętniej oglądane przez Amerykanów wydarzenie w TV) specjalne, unikalne spoty reklamowe, które pojawiają się tylko ten raz. Coca-Cola w tym roku przygotowała spot nawiązujący do Andy’ego Warhola i celebrujący różnorodność jej klientów.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji