Aktualizacja: 25.02.2019 12:25 Publikacja: 25.02.2019 12:18
Foto: materiały prasowe
Jak dotąd zielonego KitKata mogliśmy próbować tylko podczas podróży do dalekiej Azji. Furorę zrobił przede wszystkim na japońskim rynku. Nic dziwnego – baton ma posmak zielonej herbaty, którą uwielbiają Japończycy.
Teraz koncern Nestlé postanowił wprowadzić swój orientalny hit również do Europy. Jak tłumaczy, jest to reakcja na oczekiwania klientów, którzy coraz chętniej sięgają po nowe smaki.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas