Reklama

Popularny w Japonii zielony KitKat trafi do Polski

Nestlé ogłosiło, że wprowadzi na europejski rynek zieloną odmianę batonika KitKat, który stał się hitem w Azji, szczególnie w Japonii. Baton stanowi połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą.

Aktualizacja: 25.02.2019 12:25 Publikacja: 25.02.2019 12:18

Popularny w Japonii zielony KitKat trafi do Polski

Foto: materiały prasowe

ala

Jak dotąd zielonego KitKata mogliśmy próbować tylko podczas podróży do dalekiej Azji. Furorę zrobił przede wszystkim na japońskim rynku. Nic dziwnego – baton ma posmak zielonej herbaty, którą uwielbiają Japończycy.

Teraz koncern Nestlé postanowił wprowadzić swój orientalny hit również do Europy. Jak tłumaczy, jest to reakcja na oczekiwania klientów, którzy coraz chętniej sięgają po nowe smaki.

Czytaj także:  Cuchnący rarytas hitem. Durian w cenie 3 średnich pensji 

„Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży” – pisze Nestlé w komunikacie.

Do Polski zielony KitKat ma trafić już niebawem, bo w połowie marca tego roku. Na rynek europejski KitKat Green Tea Matcha jest produkowany w Hamburgu w Niemczech. Podczas produkcji wykorzystywane są ziarna kakaowe, posiadające certyfikat UTZ oraz matcha, czyli sproszkowana prawdziwa zielona herbata z Japonii i Chin.

Reklama
Reklama
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama