Aktualizacja: 24.05.2019 10:29 Publikacja: 24.05.2019 07:09
Foto: Adobe Stock
Szwedzki oddział McDonald's we współpracy z agencją reklamową NORD DDB kolejny już raz udowadnia, że fastfood nie musi się kojarzyć tylko z szybkim (i niekoniecznie dietetycznym) jedzeniem. Z okazji Światowego Dnia Pszczoły przygotowany został specjalny projekt, który udowadnia, że również takie koncerny, jak McDonald's chcą być postrzegane jako odpowiedzialne i dbające o środowisko naturalne.
Tym specjalnym projektem jest McHive, czyli specjalny ul w kształcie miniaturowego McDonalda (odwzorowano nawet okienka drive). W środku jest miejsce dla całego roju.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas