Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.05.2019 10:29 Publikacja: 24.05.2019 07:09
Foto: Adobe Stock
Szwedzki oddział McDonald's we współpracy z agencją reklamową NORD DDB kolejny już raz udowadnia, że fastfood nie musi się kojarzyć tylko z szybkim (i niekoniecznie dietetycznym) jedzeniem. Z okazji Światowego Dnia Pszczoły przygotowany został specjalny projekt, który udowadnia, że również takie koncerny, jak McDonald's chcą być postrzegane jako odpowiedzialne i dbające o środowisko naturalne.
Tym specjalnym projektem jest McHive, czyli specjalny ul w kształcie miniaturowego McDonalda (odwzorowano nawet okienka drive). W środku jest miejsce dla całego roju.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas