Reklama
Rozwiń
Reklama

Bakalland ma nowego prezesa

Od lipca polski producent bakalii będzie miał nowego prezesa. Marek Malinowski, dotychczasowy szef CEDC International, zastąpi Marka Moczulskiego.

Aktualizacja: 28.06.2019 12:28 Publikacja: 28.06.2019 12:23

Bakalland ma nowego prezesa

Foto: www.bakalland.pl

Marek Malinowski od marca 2018 r. był dyrektorem generalnym CEDC International. Wcześniej przez dekadę do 2012 był szefował spółce Stock Polska, a ze Stock Spirits Group był związany do 2015 roku, jako dyrektor zarządzający w Czechach i na Słowacji. Marek Malinowski jest absolwentem fizyki na Uniwersytecie Warszawskim, posiada również dyplom MBA Uniwersytetu w Illinois.

Dotychczasowy prezes Marek Moczulski ustępuje z powodów zdrowotnych, ale jego zasługi dla firmy są niepodważalne – pod jego pięcioletnimi rządami Bakalland stał się jedną z głównych firm na rynku bakalii, połączył na trwale marki Bakallandu i Delecty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama