Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.07.2019 14:25 Publikacja: 24.07.2019 12:38
Foto: Bloomberg
Znany przede wszystkim ze sprzedaży napojów gazowanych koncern Coca-Cola dotychczas nie sprzedawał i nie produkował napojów z alkoholem. Jednak, po udanych testach, firma zdecydowała się na regularną sprzedaż napoju Lemon-do zawierającego od 3 do 7 procent alkoholu. Testy nowego napoju prowadzone były od maja 2018 roku na wyspie Kiusiu, w Japonii.
Napój wzorowany jest na chuhai popularnym w Japonii drinku sprzedawanym w puszkach i opartym na wódce zwanej shochu wymieszanej z wodą gazowaną i dodatkami smakowymi. Lemon-do okazał się być takim sukcesem, że Coca-Cola postanowiła, jak informuje CNN, wejść z napojem na cały japoński rynek. Lemon-do nie trafi jednak poza Japonię.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas