Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.07.2019 14:25 Publikacja: 24.07.2019 12:38
Foto: Bloomberg
Znany przede wszystkim ze sprzedaży napojów gazowanych koncern Coca-Cola dotychczas nie sprzedawał i nie produkował napojów z alkoholem. Jednak, po udanych testach, firma zdecydowała się na regularną sprzedaż napoju Lemon-do zawierającego od 3 do 7 procent alkoholu. Testy nowego napoju prowadzone były od maja 2018 roku na wyspie Kiusiu, w Japonii.
Napój wzorowany jest na chuhai popularnym w Japonii drinku sprzedawanym w puszkach i opartym na wódce zwanej shochu wymieszanej z wodą gazowaną i dodatkami smakowymi. Lemon-do okazał się być takim sukcesem, że Coca-Cola postanowiła, jak informuje CNN, wejść z napojem na cały japoński rynek. Lemon-do nie trafi jednak poza Japonię.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas