Aktualizacja: 04.09.2019 14:36 Publikacja: 04.09.2019 14:11
Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe
Foto: rp.pl
- Polacy są bardziej świadomi wina. Wiemy, że pochodzą z różnych państw, z różnych regionów, one się różnią między sobą. W kawie jest dokładnie taka sama praca do wykonania, czyli mocna praca edukacyjna - mówi Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe.
- Ludzie lubią nowości, ludzie lubią ciekawe rzeczy. Jeśli odpowiednio się to poda, znajdą czas, by się w tym zagłębić. Wbrew pozorom ludzie nie lubią rutyny. Każda nowa rzecz, która ich wyrywa z codziennych zadań, sprawia, że są w stanie poświęcić ten czas. Staramy się otwierać te drogi. To co robimy, to jest pewna tendencja rynkowa. Firmy chcą edukacyjnie docierać do klienta, ponieważ temat jest na tyle wdzięczny, że można go ciekawie przedstawiać - dodaje.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas