Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.09.2019 14:36 Publikacja: 04.09.2019 14:11
Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe
Foto: rp.pl
- Polacy są bardziej świadomi wina. Wiemy, że pochodzą z różnych państw, z różnych regionów, one się różnią między sobą. W kawie jest dokładnie taka sama praca do wykonania, czyli mocna praca edukacyjna - mówi Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe.
- Ludzie lubią nowości, ludzie lubią ciekawe rzeczy. Jeśli odpowiednio się to poda, znajdą czas, by się w tym zagłębić. Wbrew pozorom ludzie nie lubią rutyny. Każda nowa rzecz, która ich wyrywa z codziennych zadań, sprawia, że są w stanie poświęcić ten czas. Staramy się otwierać te drogi. To co robimy, to jest pewna tendencja rynkowa. Firmy chcą edukacyjnie docierać do klienta, ponieważ temat jest na tyle wdzięczny, że można go ciekawie przedstawiać - dodaje.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas