Reklama

Łukasz Mrowiński: Staramy się pobudzić u ludzi ciekawość kawy

- Często ludzie sobie nie uświadamiają, że za wciśnięciem przycisku w ekspresie w biurze, kryje się cała droga od plantacji, przez wypalenie, aż do kubka, z którego pijemy - mówi Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe.

Aktualizacja: 04.09.2019 14:36 Publikacja: 04.09.2019 14:11

Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe

Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe

Foto: rp.pl

- Polacy są bardziej świadomi wina. Wiemy, że pochodzą z różnych państw, z różnych regionów, one się różnią między sobą. W kawie jest dokładnie taka sama praca do wykonania, czyli mocna praca edukacyjna - mówi Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe.

- Ludzie lubią nowości, ludzie lubią ciekawe rzeczy. Jeśli odpowiednio się to poda, znajdą czas, by się w tym zagłębić. Wbrew pozorom ludzie nie lubią rutyny. Każda nowa rzecz, która ich wyrywa z codziennych zadań, sprawia, że są w stanie poświęcić ten czas. Staramy się otwierać te drogi. To co robimy, to jest pewna tendencja rynkowa. Firmy chcą edukacyjnie docierać do klienta, ponieważ temat jest na tyle wdzięczny, że można go ciekawie przedstawiać - dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama