Reklama
Rozwiń
Reklama

Donut z kurczakiem? KFC odważnie testuje nowe smaki

W USA cukier jest popularnym dodatkiem do wszystkiego. Ale słodki donut z kurczakiem w słynnej panierce nawet tam budzi zdziwienie.

Aktualizacja: 20.09.2019 13:22 Publikacja: 20.09.2019 13:17

Donut z kurczakiem? KFC odważnie testuje nowe smaki

Foto: KFC

Od 16 września w niektórych miastach i stanach USA fastfoodowy gigant KFC testuje nową kanapkę. Nowym smakiem jest słodki donut, czyli pączkopodobne ciastko z dziurką z kurczakiem w panierce, z której KFC jest znane. Donuty są, jak informuje CNN, dostępne w KFC w dwóch opcjach – donut z dodatkiem kawałków kurczaka lub kanapka, w której między dwa donuty włożony został kawałek kurczaka w panierce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama