Donut z kurczakiem? KFC odważnie testuje nowe smaki

W USA cukier jest popularnym dodatkiem do wszystkiego. Ale słodki donut z kurczakiem w słynnej panierce nawet tam budzi zdziwienie.

Aktualizacja: 20.09.2019 13:22 Publikacja: 20.09.2019 13:17

Donut z kurczakiem? KFC odważnie testuje nowe smaki

Foto: KFC

Od 16 września w niektórych miastach i stanach USA fastfoodowy gigant KFC testuje nową kanapkę. Nowym smakiem jest słodki donut, czyli pączkopodobne ciastko z dziurką z kurczakiem w panierce, z której KFC jest znane. Donuty są, jak informuje CNN, dostępne w KFC w dwóch opcjach – donut z dodatkiem kawałków kurczaka lub kanapka, w której między dwa donuty włożony został kawałek kurczaka w panierce.

Limitowana opcja dostępna jest tylko w lokalach KFC w Norfolk i Richmond w Wirginii oraz w Pittsburghu. Jak zauważają Amerykanie, warto odnotować, że donut z kurczakiem nie jest dostępny w Kentucky, czyli w stanie, w którym cała historia KFC się zaczęła i w którym sieć nadal ma swoją siedzibę.

Czytaj także: KFC testuje nowe bezmięsne dania: skrzydełka i nuggetsy 

Opinie na temat limitowanej oferty KFC są podzielone. Części konsumentów bardzo się ona podoba, ale jest też wiele osób, które wprost mówią, że taka propozycja jest bardzo niezdrowa. Są też tacy, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak bardzo niezdrowa może być propozycja KFC, ale i tak są nią zachwyceni.

Słodko-słona propozycja KFC to próba lepszego wykorzystania przez sieć mody na kanapki z kurczakiem, jaka ogarnęła USA. Propozycje dla smakoszy kurczaka chcą mieć wszystkie liczące się sieci fastfood.

Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku