Co piąty litr piwa kupiony przez Polaków w ciągu roku przypada na okres wakacji. Nie dziwi więc, że właśnie wtedy producenci starają się dotrzeć do jak największej grupy piwoszy.
– W tym roku nasze piwa odwiedzą kilkadziesiąt festiwali, m.in. Woodstock, OFF Festiwal, Beerfest, Jarocin. Jesteśmy również partnerem tegorocznych koncertów organizowanych przez Live Nation oraz ponad 10 tysięcy różnych imprez w całej Polsce – mówi „Rzeczpospolitej" Joanna Kwiatkowska, rzecznik Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa.
W tyle za swoim największym rywalem nie chce zostać Grupa Żywiec.
– Pomyśleliśmy zarówno o tych, którzy odpoczywają nad morzem czy na Mazurach, jak i o tych, którzy lato spędzają w dużych i mniejszych miastach – podkreśla Magdalena Brzezińska, rzecznik Grupy Żywiec.
Wyniki rosną wolno
Pod koniec czerwca w Krakowie ruszył cykl koncertów Męskie Granie, sponsorowany przez flagową markę całej grupy – Żywiec. Trasa, która potrwa do końca sierpnia, obejmuje Kraków, Wrocław, Chorzów, Poznań, Warszawę i Żywiec.